Dröm.

Drömde den där förbannade drömmen i gen. Den där då  jag dör och ingen saknar mig. Va fan drömmer jag den för? Drömmen är ju nästan exakt lika dan varje gång, det enda som skiljer att det blir mer och mer människor ... Jag är ingen person som försöker tyda drömmar osv. Men när man har drömt en EXAKT lika dan dröm 6 el 7 gånger nu så börjar man ju fundera.. Så jävla drygt.
Sedan under dagen går man bara och tänker på den där jävla drömmen....
Fy fan vad jobbigt. Hatar drömmar...

Nog om det.

Idag har faktiskt varit en trevlig dag. Underbart väder! Dagen började med att jag, Helena, speedy och henke drog ner på stan och fikade. Satt faktiskt ute och åt, mycket härligt. Sedan blev det kubb. Raffe och Surre blev med också. Fasen, vi höll ju på att starta krig där. Irritationen ökade mer och mer ju längre tiden gick. Alla var lika dåliga förlorare och körde med olika regler.
Senare på kvällen drog vi vidare till en liten fest. Efter det bar det hemmåt.

Imorgon är det grillfest. Ska bli jäkligt kul. Massa roligt folk, go mat och Öl. Ska nog bli en toppenkväll det där. Längtar.

Nu kallar john blund.. Godnatt.

-Helen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback